Jak działa SNIKEY

ZAREZERWUJ ODBIÓR KLUCZY
  1. Zaloguj się do swojego konta i przejdź do Panelu Mieszkania
  2. Wygeneruj jednorazowy kod odbioru dla wybranych kluczy, które chcesz przekazać
  3. Upewnij się, że Twoje klucze będą w wybranym punkcie SNIKEY w dniu ich odbioru
poinformuj gości
  1. Ważne, aby Twoi goście otrzymali kod odbioru i adres punktu SNIKEY
  2. Wyślemy im wszystko za Ciebie – wystarczy, że przy rezerwacji podasz nam adres e-mail swoich gości
  3. Jeśli wolisz, możesz te informacje przekazać swoim gościom samemu
odbierz wiadomość
  1. Twoi goście wpisują kod odbioru i otrzymują klucze
  2. Po ich odbiorze dostaniesz od nas powiadomienie
ZWROT KLUCZY
  1. Poproś gości o przyniesienie kluczy z powrotem do punktu SNIKEY
  2. Po oddaniu kluczy otrzymasz od nas powiadomienie
GOTOWE!
  1. Twoje klucze będą bezpiecznie czekać w punkcie SNIKEY na następny odbiór
  2. Kolejni goście mogą odebrać je w każdej chwili
DODAJ KLUCZE
  1. Utwórz konto, zaloguj się i dodaj swoje pierwsze klucze
  2. Otrzymasz swój stały kod dodania nowych kluczy
ODWIEDŹ PUNKT
  1. Poproś obsługę o przyjęcie nowych kluczy do punktu SNIKEY
  2. Podaj pracownikowi kod dodania nowych kluczy
  3. Obsługa dołączy nadajnik SNIKEY do Twoich kluczy i schowa je do skrytki

FAQ najczęściej zadawane pytania

Po założeniu konta SNIKEY i pierwszym dodaniu kluczy w Punkcie SNIKEY, w Panelu Użytkownika utwórz rezerwację dla tych kluczy, które chcesz przekazać. Przekaż szczegóły rezerwacji swoim gościom wraz z unikalnym kodem odbioru, dzięki któremu będą mogli je odebrać w wybranym Punkcie SNIKEY w godzinach jego otwarcia. Jeśli chcesz, twoi Goście dostaną SMS oraz maila o tej rezerwacji. Po przybyciu do Punktu SNIKEY i podaniu kodu odbioru obsłudze, otrzymają właściwe klucze, a Ty otrzymasz powiadomienie o ich odbiorze.
Jeśli chcesz zacząć korzystać ze SNIKEY, po prostu zarejestruj się na naszej stronie i dodaj klucze w Panelu Użytkownika. Nazwij je w zrozumiały dla siebie sposób. Następnie w wolnej chwili odwiedź wybrany przez siebie Punkt SNIKEY w godzinach jego otwarcia i podaj swój kod właściciela (widoczny zawsze pod lewej stronie Twojego konta). Na miejscu do Twoich kluczy zostanie dołączony nadajnik SNIKEY, a ty otrzymasz mailem potwierdzenie, że wszystko poszło OK. Od tej pory możesz wygodnie, w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca dokonywać rezerwacji odbioru tych kluczy.
Aby Twoi goście mogli zwrócić klucze, nie nic musisz wcześniej rezerwować. Wystarczy, że poprosisz ich o przyniesienie kluczy z powrotem do Punktu SNIKEY i przekazanie obsłudze. Nasza obsługa zarejestruje zwrot Twoich kluczy specjalnym urządzeniem i schowa je do bezpiecznej skrytki. Wszystko trwa kilka sekund, a Twoi goście będą mogli wziąć z sobą na drogę kawę z Punktu SNIKEY.
Nie - jeśli wybierzesz dla swoich kluczy którykolwiek abonament SNIKEY (30/90/180), automatycznie zostanie do nich przypisany uniwersalny kod odbioru, odpowiedni na takie sytuacje. Za jego pomocą możesz odbierać klucze bez potrzeby uprzedniej rezerwacji ich odbioru. Po prostu przekaż go obsłudze mieszkania.

Kod uniwersalny możesz użyć w Punkcie SNIKEY w ten sam sposób, co normalny kod odbioru kluczy dla gości.

W razie potrzeby, można go zresetować i ustawić na nowo.
Podziel się opinią